02 de novembre 2006

Informació a tots els usuaris

Hola a tothom. Hem tornat a reactivar el tema del club i primer abans de res donar les gràcies al Sr. Albert de Cal Figueres, L`ajuntament i en concret a l' alcalde, Sr Pere Barbado, per donar-nos aquests calers. Com a prova de que ens heu fet cas i mostra de gratitud nosaltres començarem a moure fils. Esperant que l' any que ve ens dongueu més diners (jeje s' ha d' aprofitar la mínima) justificant la nostra necessitat...en fi que estem ja molt contens.
D'altra banda voldria aprofitar la ocasió per demanar a la gent que formem el club una mica més de iniciativa, jo el primer, sobretot a la gent que consta en el club i encara no sabem qui són inclús sembla que ni ens coneixem. Els demanem, si us plau, que donin senyals de vida. Per una altra banda demanar una mica més d' organització, si tots posem una "miqueta"del nostre interès podrem aconseguir aixecar el club i gaudir-lo. Dintre de poc ens haurem de reunir amb l' alcalde i suposo que amb el regidor d' esports per parlar amb ells de quines seran els nostres objectius, quina finalitat donarem als diners que ens han aportat , quin be farà al poble etc etc. Preguntes que tindrem que respondre i tenir-les molt clares. Encara que jo ja les tinc vull que tots estem d'acord. Dons no m' enrotllo més, esperant les vostres respostes i plegaries m’acomiado de vosaltres aprofitant la ocasió per donar-vos les gràcies a tots plegats pel temps que heu dedicat a llegir tot aquest rotllo, que a la fi es tracta de fer un equip amb afició, amb el nom del nostre poble i obert a tots el nivells i edats, passar-ho bé, sense cap obligació i gaudir de l'esport i la natura.
Fins la propera!!.


Per un altra banda vull organitzar una cursa que es fara aquest diumenge dia 5 de Novembre II Marxa BTT Vallès Natural - Volta de les Masies (Barcelona) que serà la primera del club que farem fora del poble. Quedarem a les 7:45h davant del Casal amb els cotxes. La cursa comença a las 9:00h. Tots sabem que és complicat de quedar per la família, els amics, que és molt d’hora, que no estic entrenat, que he quedat per dinar amb la sogra, que no tinc amb qui deixar els nens, que no em trobo bé etc etc etc i jo dic i una merda!!!!!!!!!.
La Família: Però si la família esta desitjant que marxis a pendre pel...
Els amics: Si tu vas ells et seguiran.
Es molt d’hora: Aquest és delicat, o sigui, que t' aixeques per anar a treballar i no per anar en bici?...... no fotis!!
No estic entrenat: Aquet és un clàssic analitzem “No Estic Entrenat” es clar si no vas no ho estaràs mai ruc.
Dinar amb la sogra: Que és el que la sogra fa primer quan arriba a casa ”I el teu marit o dóna? ” és un clàssic per que justament lo que vol es que no estiguis per poder criticar la familia. Ja ja
No tinc amb qui deixar els crius: Uiss esqueee... avia’m un matrimoni de quantes persones es composa de dos no? ( hi ha gent que inclús de tres) doncs feu torns un cap de setmana cadascú!! Mira que som de chincarrons eh!!.
No em trobo bé: Ja ja ja Això nomes es pot dir quant estàs enmig de la cursa i t' agafa una "pàjara" que ni amb redbull se't treu i has d' afluixar el ritme per poder continuar. Això si que és dir no em trobo bé i no abans.
Dons ja sabeu chincarrons el diumenge us esperem a tots. Aquí teniu la web d' aquesta gent http://www.vallesnatural.com/.

http://photos1.blogger.com/blogger/551/3266/1600/pagPrincipal.gif

1 Comments:

At dijous, 02 de novembre, 2006, Anonymous Anònim said...

pondremos las clasificaciones

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home