03 de juliol 2006

Sortida del Diumenge

Diumenge dia 2 de Juliol: M’agradaria demanar disculpes perquè sa en va pesar per alt avisar de la sortida del diumenge al Sr Francisco Hita per falta de dades u sento, us demanaria a tots que si podeu ens envieu el vostres números de telèfon mòbil o correu electrònic perquè així ens podem avisar a tots. Per lo demes la sortida va anar ven fer una sortida de uns 15 i 20 km una pista molt maca i rodadora, espot fer be i genial, escassos de gent paro ami en va agradar molt. Vaig conèixer al Sr Toni Solsona que fa una mica de tot (inclòs el Aconcagua un 6.700m poca broma que a mi me agradaria fer) i això esta molt be, perquè sempre podem ampliar i fer mes coses al club que segur que ens agrada a tots. Una felicitació molt gran a ell i a la seva sra per la nena que esperen. Clara pobre no va poder vindre per las criatures que tots tenim i es molt difícil compaginar-ho per poder sortir (que os voy a contar) Anna tampoc va vindre per lo mateix i això que estrenava bici jo li vaig oferir que sortís ella paro va dir que no (quina dona que tinc) El senyor Boquera tampoc perquè treballaven els dos. Eliseo i Montse tampoc per els nens però entenien de ganes.
Dons sense mes preàmbuls chincarrons us esperem a tots el proper Diumenge dia 9 de Juliol a les 9h no i falteu que fa patxoca PD: Toni as de posar una foto fen el cim

http://photos1.blogger.com/blogger/551/3266/1600/pagPrincipal.gif